Pij Piwo qfLOVE - Pi(ja)q
Gdy ugryziesz mnie dzis w uszko to pokaze Ci me lozko, seks analny i oralny bedzie ze mna nie banalny a gdy sie skonczy noc rozkoszy potrzeba Ci bedzie noszy...
Zdrowia, szczescia, mnostwa gwiazd noca, wspanialych przebudzen po krzepiacym snie, wygodnych butow, cieplych zima skrpetek, ciszy wsrod opadajacych platkow sniegu i zobaczenia, ze kazdy platek jest sloncem.
Badania wykazaly ze na klopoty z potencja bardzo pomaga korzen ZEN-SZEN... Tylko trzeba go dobrze przywiazac!
Oddam ptaka za resoraka
Chcesz miec wytrysk 2-metrowy pij jogurcik owocowy
On byl staly - tylko one sie zmienialy.
Jaki jest najlepszy silnik? Kobieta! Bo automatycznie dopasowuje sie do tloka, jest samosmarujaca, raz w miesiacu sama zmienia olej!!!
Gdy buzi dac sie bala, wzial wszystko... i jeszcze chciala
Skuteczniej niz ziolka, leczy przyjaciolka
Chcesz przeczytac tego SMS-a to przewijaj... dalej... dalej... dalej... dalej... dalej... dalej... dalej... dalej... dalej... dalej... dalej... dalej... dalej... dalej... dalej... dalej... dalej... dalej... dalej... dalej... dalej... dalej... dalej... dal
Uwaga!!! Za 20 sekund zmieni sie kod twojej komorki.
Reka nie granat, chuja ci nie urwie.
Noga do gory wibrator w akcji i mamy wieczor pelen atrakcji.
Byla kredka i 2 olowki ... kredka zaszla w ciaze - z ktorym ? Z tym bez gumki !
Oj, marchewko, marchewko, zebys ty jeszcze SMS-y wysylala...
Masz nawalone w glowie jak Cyganka w tobolku.
Boj to jest nasz ostatni - powiedzial chuj do pizdy tuz przed okresem.
Lezy gospodarz na ziemi zabity, pewno niecierpial swojej kobity. Lezy kobita tez zabita, pewno s? teraz juz ze sob? kwita.
Chetnie wetkne swoja dzide w twoja gebe lub prawiczke.
Kogos mi przypominasz. Juz wiem! Wczoraj bylem w zoo i w klatce siedziala identyczna jak ty malpa. Tez nie poszla ze mna na piwo!
Bog mnie stworzyl, bo wie co to piekno, a Ciebie- bo ma poczucie humoru.
POZNAM PANOW HOJNIE OBDARZONYCH, NIEZMANIEROWANYCH, LUBIACYCH PIESZCZOTY I MILOSC FRANCUSKA. ALINA-602000000
Jesli powiem o pieluszkach Pampers, ze sa do dupy, to bedzie to reklama, antyreklama, czy moze rzetelna informacja?
On byl staly - Tylko one sie zmienialy.
Jaka jest pierwsza rzecz, jakiej uczy sie w swoim zyciu maly Eskimosek? Nie jesc zoltego sniegu!!!
Wielki Brat widzi wszystko ...
Kaczuszko, kaczuszko schowaj sie pod lozko, bo przyjdzie kaczorek rozepnie rozporek, wyciagnie cos duzego, do palca podobnego i wsadzi go pod brzuszek i bedzie piec kaczuszek.
Wazna informacja!!! Po krotkiej naradzie i obejzeniu Twojego zdjecia nasza komisja uznala, ze masz leb jak kon! Z tego powodu pragniemy poinformowac, ze mozesz srac na ulicy!!!
Roze sa czerwone, Fiolki fioletowe, Frankenstain jest paskudy, ale co do cholery stalo sie Tobie?
KTO PIJE, JEST SWIETY. DLACZEGO? KIEDY PIJE, JESTEM WESOLY, WIEC SIE BAWIE. KIEDY SIE BAWIE, JESTEM ZMECZONY, IDE SPAC. KIEDY SPIE, NIE GRZESZE. KIEDY NIE GRZESZE JESTEM SWIETY. :)
Uwaga ! Ten sms sprawia radosc. Oznacza, ze ktos wlasnie o Tobie mysli ... Stosowac wedlug zalecen serca !
Szparka, szparka ponad wszystko, to dla chujow jest igrzysko.
POSZUKIWANY FACET Najlepiej przystojny, z samochdem, niezlym tylkiem, fantastyczny w lozku, wiem ze to nie do ciebie ale jak jakiegos zauwazysz daj mu moj numer
POSZUKIWANY FACET! Najlepiej przystojny, z samochdem, niezlym tylkiem, fantastyczny w lozku... wiem ze to nie do ciebie ale jak jakiegos zauwazysz daj mu moj numer...
Chce byc w twoim wnetrzu. rozpuscic w tobie czastke siebie, sprawic, ze zapomnisz o bolu, skosztuj kawalka mnie - Twoja ASPIRYNA
Hmmm..... twoj... Hmmm..... rozporek jest otwarty
What is live ? Live is love!! What is love?? Love is kissing!! ....... ...... What is kissing?? Come here and I show YOU!!!
Ja polewam - wypij -noooooooo wypij - maly kieliszek nie dojdzie do kiszek
Zima wielka hula w borze narodzenie , a mikolaj sra na dworze wiatr mu w dupe wieje a mikolaj wciaz sie smieje bo nie sroga jemu zima gdy go jelen w dupe dyma!!
Lej powoli, sraj dokladnie - moze lekcja ci przepadnie.
Znam Cie od miesiaca a juz chce miec z Toba brzdaca
Postanowilem przez pewien czas zyc bez sexu, alkocholu i papierosow... I musze stwierdzic ze to byl najgorszy kwadrans w moim zyciu...
Nie masz co robic? Chcesz miec waglika niech ci Bin Laden do kubka nasika
Kiedy przechodzi ladna dziewczyna Zaraz mi Amor luk napina.
Gdy dotykam Twojej szyi, gdy moje dlonie dotykaja twych ksztaltow, gdy pije slodki nektar z Twego otworu, wiem ze cala nalezysz do mnie. Moja nalewko!
Kiedy dosyc masz juz brata czasem uderz go w pysk z bata
Czesc kretynie czesc baranie znow ci dzisiaj nic nie stanie nawet wiagra nie pomoze mozesz sprzedac swoje loze
Umrze gospodarz w czasie lata, nie musi sie martwic, ze zim? zimna chata.
Jak nie odpiszesz mi SMS-em - wowczas przepadniesz u mnie z kretesem.
© 2002-2017 smieszne-sms.pl | kontakt