IV zasada dynamiki. Ciało 16-letniej dziewczyny przyparte do muru przez płeć odmienną nie stawia oporu.
Stopień głupoty twojego postępowania, jest wprost proporcjonalny do liczby przygladajacych ci się osób.
W pracy z komputerem, opieranie się na jakichkolwiek zasadach jest błędem.
Wszystko co zostało złożone, ulegnie wcześniej czy później rozkładowi.
Sztuczna inteligencja jest lepsza od naturalnej głupoty.
Prawo Zymurg'yego. Ludzie są zawsze chętni do pracy w czasie przeszłym.
Druga kolejka jest zawsze szybsza.
Wymiary będą zawsze podane w najmniej użytecznych jednostkach.
II prawo Kirchoffa: im wyżej od kolana tym napięcie rośnie, a opór maleje.
4 zasada dynamiki - ciało raz puszczone, puszcza się stale.
Są dwie zasady: 1. Nie męcz się nad małymi rzeczami. 2. Wszystkie rzeczy są małe.
Prawo Ohma - nie chodź z jedną tylko z dwoma!
Zasada Rockefellera. Nie rób rzeczy, na których możesz zostać złapany.
Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne, albo powoduje tycie.
Systemy odporne na idiotow, obsługiwane są właśnie przez nich.
To czego szukasz, znajdziesz w ostatnim sposród możliwych miejsc.
Jeżeli wydaje Ci się, że już gorzej być nie może - na pewno będzie.
Prawo Ohma - Ciało rzucone na łoże, traci na oporze!
Istnieją trzy rodzaje kłamstw - kłamstwa odruchowe, powszechne oraz testy komputerowe.
Staraj się wyglądać niepozornie - może przeciwnik ma mało amunicji.
Sprawy pozostawione same sobie, zmieniają się ze złych na jeszcze gorsze.
Dla komputera nie ma rzeczy niemożliwych z wyjątkiem tych, których od niego wymagamy.
Prowizorka zawsze okazuje się najtrwalsza.
Wszystkie komputery PC są kompatybilne, ale niektóre są kompatybilniejsze od innych. Twój jest zawsze mniej kompatybilny.
Człowiek postępuje rozsądnie wtedy i tylko wtedy, gdy wszelkie inne możliwości zostały już wyczerpane.
Każde rozwiązanie rodzi nowe problemy.
Zawodowcy są przewidywalni - strzeż się amatorow.
Pustą dyskietkę możesz przeszukiwać długo i bezskutecznie. Długo i bezskutecznie możesz przeszukiwać także pełną dyskietkę.
W poszukiwaniu rozwiązania problemu, najbardziej pomocna jest znajomość odpowiedzi.
Prawo Trumana. Jeśli nie możesz kogoś przekonać, wpraw go w zakłopotanie.
Nie wierz w cuda - polegaj na nich!
Otaczaj się towarzyszami broni - przeciwnik będzie miał wybór celów.
Prawo Łoma: Ciało uderzone łomem nie ma prawa wstać.
Każdy przedmiot niezależnie od położenia, może w dowolnej chwili zadziałać w zupełnie nieoczekiwany sposób z przyczyn, które są albo całkowicie niejasne, albo zupełnie tajemnicze.
Każdy przewód przycięty na długość, okaże się za krótki.